Link building

Oprócz tego, że nasza firma oferuje kompleksową optymalizację stron Klienta, AdultSEO proponuje również usługę opartą na linkach zwrotnych. Skuteczny linkbuilding dzisiaj jest znacznie bardziej wymagający, gdyż algorytmy Google stawiają na jakość, a nie na ilość odnośników z podstron witryny lub z zewnętrznych stron, obecnie traktowanych jako spam. Dlatego, jeśli oczekujecie Państwo, że Wasza witryna stanie się bardziej widoczna m.in. dzięki strategii efektywnego linkowania – zachęcamy do skorzystania z prezentowanej propozycji.

Pozycjonowanie strony dzięki linkom zewnętrznym – jak to działa?

Podstawową formą wpływania na pozycję strony w SERP-ach, jest optymalizacja strony – zarówno jeśli chodzi o treści zawarte na niej, słowa kluczowe, jak i prędkość działania czy współpracę z urządzeniami mobilnymi. Dla większej efektywności jednak stosuje się linki wewnętrzne i zewnętrzne z dobrych źródeł. W tekstach tworzy się hiperłącza. Jeśli użytkownik kliknie jedno z nich, jest przenoszony albo na stronę główną, albo do konkretnej kategorii lub produktu. Linkowanie zazwyczaj stosuje się w tekście, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by tworzyć odsyłacze także w elementach graficznych lub przez zamieszczenie adresu internetowego.

Linki dzieli się na kilka kategorii:

  • wewnętrzne – to te, które zamieszczane są na stronie Klienta. Zamieszcza się na innych podstronach witryny. Pomagają łatwiej dotrzeć odbiorcom do interesujących ich usług lub produktów,
  • zewnętrzne – umieszczane np. na forach lub w katalogach internetowych. Stosuje się je również w social mediach oraz wszystkich innych zewnętrznych źródłach.

Ponadto można je podzielić na:

  • naturalne – tworzone przez internautów, którzy odnoszą się do konkretnych treści (np. polecając dany produkt),
  • nienaturalne – tworzone w ramach kampanii, zwykle zamieszczane przez bota. Coraz częściej odchodzi się od tej praktyki, gdyż często prowadzi do nałożenia kar przez Google’a.

Ostatecznie wyróżnia się jeszcze linki:

  • dofollow – najbardziej wartościowe, widoczne dla algorytmu wyszukiwarki i to na nich się głównie opiera strategię tworzenia linków,
  • nofollow – pozostają niewidoczne dla algorytmu, jednak wyglądają bardziej naturalnie.

Źródła linków zewnętrznych

Strategia budowania linków opiera się na różnych źródłach zewnętrznych. Działając na rzecz naszych Klientów, wykorzystujemy m.in. linkowanie z:

  • blogów, które, oprócz tego, że pozwalają na zamieszczenie wartościowych odnośników, to stanowią bazę informacji dotyczących usług czy produktów danej firmy lub tematów związanych z jej działalnością,
  • katalogów – internetowe katalogi firm i biznesów, umożliwiające zawarcie danych kontaktowych i jej krótkiej wizytówki,
  • mediów społecznościowych, przez prowadzenie konta w najpopularniejszych serwisach,
  • artykułów sponsorowanych, czyli unikatowych, merytorycznych tekstów, jakie zamieszczane są na zewnętrznych portalach o dużym ruchu internautów.

Skuteczna strategia linkbuildingu w AdultSEO

Wybierając współpracę z naszą firmą, macie Państwo gwarancję stworzenia efektywnych źródeł, odnoszących się do Waszej strony WWW. Dbamy o to, aby treści zawierające hiperłącza były wartościowe i merytoryczne, co gwarantuje nie tylko dodatkowe źródło wiedzy dla odbiorców, ale i pozytywną weryfikację robotów Google’a. Jeśli macie Państwo pytania dotyczące świadczonych usług – zachęcamy do kontaktu.

×