Pozycjonowanie stron wielojęzyczne – rynek europejski

Naszym celem jest dostarczenie kompleksowych usług z zakresu pozycjonowania nie tylko Klientom, którzy działają na polskim, ale i zagranicznym rynku. Oferujemy profesjonalne usługi SEO dla przedsiębiorców, działających również w innych krajach europejskich. Działamy skutecznie, gwarantując Państwu wyniesienie prowadzonej strony na szczyty list wyszukiwania. Jednocześnie zapewniamy optymalizację kosztów – dbamy o konkurencyjność ceny oraz jakość prezentowanych usług. Jesteśmy pewni, że tworzymy ofertę idealną dla osób prowadzących interesy na skalę międzynarodową.

W jaki sposób można pozycjonować strony wielojęzyczne?

Stworzenie strony, która będzie odpowiadać nie tylko potrzebom internauty krajowego i zagranicznego to nie lada wyzwanie – nie wystarczy bowiem jej po prostu przetłumaczyć na konkretne języki. Potrzebne będzie także odpowiednie wypozycjonowanie jej pod frazy w docelowej mowie odbiorcy. Zasadniczo można wyróżnić kilka metod, w jaki sposób da się dotrzeć do klientów spoza kraju. Należy do nich m.in.:

  • wykup nowych domen, odpowiadających państwu, na które rozciąga się działalność przedsiębiorstwa,
  • tworzenie subdomen,
  • budowanie katalogów we wspólnej domenie.

Rozwiązania te mają swoje wady i zalety. Choć wykup odrębnych domen wiąże się z większym wydatkiem, to może okazać się bardziej efektywny, niwelując tym samym poniesione koszty. Z drugiej strony katalogi są tańsze, ale i łatwiejsze w pozycjonowaniu. Warto dodać, że domeny wykupione z myślą o konkretnym kraju mogą być bardziej atrakcyjne dla potencjalnych odbiorców. Subdomeny uważa się zasadniczo za najmniej efektywne wyjście, chyba że zastosuje się globalne domeny typu .com lub .org.

Warto dodać, że jeśli nawet zdecydujemy się na wykup osobnych domen – gdy istnieje już strona polskojęzyczna, wystarczy tylko pozyskać treści atrakcyjne dla zagranicznego klienta. Struktura i oprawa graficzna bowiem są już przygotowane i potrzebują tylko zapełnienia wartościowym contentem. Jako specjaliści od pozycjonowania stron, także wielojęzycznego, gwarantujemy, że Państwa witryna będzie widoczna zarówno dla polskich, jak i zagranicznych klientów z europejskich państw.

Pozycjonowanie stron wielojęzyczne – zrobimy to dobrze

Przy pozycjonowaniu strony pod wymogi innych rynków, bardzo ważne jest wystrzeganie się pewnych błędów jak m.in. duplikacja zasobów, strony głównej i inne. Korzystając z pomocy fachowców, można się tego ustrzec. Bardzo często zdarza się, że na stronach firm stosuje się automatyczne tłumaczenie dzięki narzędziowi Google. Nie należy to jednak do dobrych rozwiązań, gdyż Klient dostrzega działanie po linii najmniejszego oporu. Dużo lepszym jest wysokiej jakości tłumaczenie zawartych na witrynie treści lub przygotowanie ich na nowo.

Dzięki nam Klienci mają gwarancję właściwie zoptymalizowanej strony, co sprawia, że nie tylko algorytmy Google windują ją na szczyty wyników wyszukiwań, ale i pozostaje wysoce intuicyjna dla użytkowników, którzy znajdują na niej wartościowe dla nich treści. Jeśli macie Państwo pytania dotyczące proponowanych usług – zachęcamy do kontaktu. Do każdego zlecenia podchodzimy ściśle indywidualnie, dobierając metody do profilu Klienta, jak i branży, w jakiej się porusza.

×