Czym jest Audyt SEO?

audyt SEO

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO to darmowa analiza kluczowych aspektów i parametrów witryny internetowej. Pod szczególną uwagę brane są elementy wpływające — zarówno pośrednio, jak i bezpośrednio — na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google, czyli inaczej SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Dodatkowo stanowi narzędzie, które należy wykorzystać jako pierwsze, jeżeli rozważasz rozpocząć promowanie swojej strony internetowe przez stworzenie i realizację optymalnej strategii pozycjonowania. W ten sposób dowiesz się, co wymaga poprawy, aby Twoja strona była lepiej widoczna w wyszukiwarkach internetowych.

Raport, który uzyskasz w ramach wykonywanego przez na audytu SEO, został zaprojektowany tak, aby był czytelny nie tylko dla specjalistów. Jest w stanie dostarczyć przydatnych informacji na temat potencjału strony WWW wszystkim osobom niezależnie od stopnia znajomości tematyki pozycjonowania witryn internetowych. Dzięki temu możesz ocenić możliwości, które kryją się za Twoją stroną internetową i — jeśli masz taką ochotę — skonsultować je i wdrożyć wraz z naszymi ekspertami.

Oprócz wyników analizy w otrzymanym dokumencie znajdziesz wyjaśnienia podstawowych błędów wykrytych na stronie. Nie zabraknie także w nim przydatnych wskazówek i porad, na co zwrócić uwagę podczas pracy nad witryną. Dzięki temu raport stanowi dobry początek i wstęp do dalszych prac nad promocją i pozycjonowaniem serwisu.

W ramach darmowego audytu SEO online pod uwagę brane są takie aspekty witryny jak:

  • nagłówki HTML,
  • spójność słów kluczowych,
  • atrybuty ALT obrazów,
  • backlinki zewnętrzne,
  • domeny polecające,
  • Moz Domain Authority,
  • strukturę linków na stronie,
  • indeksowanie,
  • usability,
  • wydajność strony,
  • błędy JavaScript,
  • stan optymalizacji obrazów,
  • połączenie z sieciami społecznościowymi,
  • bezpieczeństwo witryny.

Po co robić audyt SEO?

Widoczność witryny internetowej w wynikach wyszukiwania Google stanowi bardzo ważny aspekt istnienia w internecie. Aby strona znalazła się na wysokiej pozycji, musi spełniać wymagania postawione przez algorytm wyszukiwarki. Wykonanie audytu SEO przez specjalistę stanowi pierwszy krok w sprawdzeniu potencjału i możliwości w zakresie osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Niezależnie od tego, czy strona nie była nigdy pozycjonowana, czy specjaliści już nad nią pracują, informacje zawarte w raporcie zawsze będą przydatne.

Wykonując audyt SEO przed nawiązaniem współpracy z firmą pozycjonerską, otrzymujesz narzędzie do negocjacji zakresu usługi. Dodatkowo zachowujesz na przyszłość podstawę do oceny działań usługodawcy. Wykonując regularnie audyt SEO, możesz sprawdzić, jak wykorzystane rozwiązania wpływają na potencjał widoczności witryny w wynikach wyszukiwania.

Dzięki temu w szybki sposób jesteś w stanie otrzymać jasne dane i podpowiedzi, jakich działań i poprawek wymaga Twoja strona internetowa, aby dotarła na szczyt w Google. Wśród korzyści z wykonania audytu SEO online warto wyróżnić:

  • analiza obecnej kondycji witryny,
  • wskazanie i ocena najważniejszych obszarów z punktu widzenia SEO,
  • fachowe podpowiedzi poprawek i usprawnień,
  • wstęp do rozmów o promocji witryny,
  • możliwość zamówienia poszerzonej wersji audytu SEO,
  • całkowity brak kosztów.

Audyt SEO — cena

Nasz audyt SEO jest wyceniony zawsze indywidualnie oraz znajduje się w każdym oferowanym przez Nas pakiecie. Weryfikacja głównych aspektów i parametrów witryny pod względem SEO to ręczna i czasochłonna praca, w zamian jednak otrzymujesz wartościowe informacje i podpowiedzi, które są niezwykle przydatne w podejmowaniu decyzji o kolejnych działaniach dotyczących promocji witryny w naturalnych wyszukiwaniach Google.

Co zawiera audyt SEO?

W raporcie uzyskanym w ramach wykonanego audytu SEO otrzymasz wiele przydatnych informacji i wskazówek. Możesz liczyć na ocenę i wskazanie ważnych elementów w takich obszarach jak:

  • budowa strony WWW — certyfikat SSL, działanie na urządzeniach mobilnych czy szybkość ładowania,
  • optymalizacja SEO — meta tagi witryny, analiza ilości treści, nagłówków i fraz,
  • wsparcie zewnętrzne — domeny linkujący, mapy czy obecność na portalach społecznościowych.

W ramach raportu analizie poddawanych jest kilkadziesiąt aspektów i parametrów, które mają znaczenie dla widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google.

Oceń nasz artykuł
Chcesz zacząć współpracę z nami? Wypełnij Brief!

Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoil lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.

Wypełnij brief
Podobne wpisy
×