Pozycjonowanie sklepów Redcart
Pozycjonowanie sklepów na systemie Redcart
Właściciele stron internetowych, pragnący, aby ich strony były „widzialne” dla użytkowników sieci, muszą zadbać o ich odpowiednią pozycję. Nie inaczej to wygląda w przypadku branży e-commerce. Choć procesy te wyglądają podobnie, to są pewne istotne różnice w operacjach SEO, szczególnie jeśli chodzi o wykorzystane oprogramowanie. Do takich aplikacji zaś należy RedCart. To jedna z powszechniej używanych aplikacji do tworzenia sklepów internetowych, wykorzystywana również przez wykwalifikowanych pozycjonerów.
W AdultSEO doskonale wiemy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów RedCart. Mamy szerokie doświadczenie w tworzeniu stron e-commerce m.in. z pomocą tego programu. Świetnie rozumiemy również środowisko internetowe, w którym muszą funkcjonować takie witryny, dlatego korzystając z proponowanych usług, zyskujesz gwarancję, że Twój sklep zacznie zyskiwać wymarzoną przez Ciebie pozycję oraz przynosić zyski. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.
RedCart – opis oprogramowania SaaS
Oprogramowanie RedCart należy do tzw. gotowych CMS – Content Management System, służących do tworzenia sklepów internetowych. Jest płatną abonamentowo usługą, a jej ceny rozkładają się w widełkach od 99 do 169 złotych miesięcznie (netto). Użytkownik otrzymuje do wyboru trzy warianty:
- Micro – dla małych sklepów z nie większą ilością produktów niż tysiąc, znajdujących się we własnym magazynie,
- Plus – z limitem do 25 tysięcy pozycji, działających w modelu dropshipping i na Allegro,
- Premium – z maksymalną ilością 150 tysięcy produktów w sprzedaży, oferowanych różnymi kanałami.
Istnieje opcja korzystania z RedCart przez 14 dni za darmo. To w większości przypadków wystarczy, by wstępnie zapoznać się z opcjami, jakie on oferuje i przekonać się, czy jest to odpowiednie rozwiązanie dla konkretnego użytkownika. Warto dodać, że atutami tego oprogramowania są także szerokie opcje integracji, m.in. z platformami typu marketplace, płatnościami internetowymi (w tym ze sprzedażą ratalną), porównywarkami cen, a w końcu z hurtowniami dropshippingowymi i spedytorami.
W jaki sposób można zoptymalizować sklepy na RedCart?
Twórcy RedCart na bieżąco aktualizują swoją platformę, co przekłada się nie tylko na komfort użytkowania, ale i wyższe bezpieczeństwo. Nawet najlepsze oprogramowanie jednak wymaga stosownej obsługi, szczególnie jeśli chodzi o widoczność w sieci. Pozycjonowanie sklepów RedCart, jak i na innej aplikacji, to przedsięwzięcie złożone, wymagające czasu, wiedzy i umiejętności – takich, jakie mają m.in. specjaliści z AdultSEO. Prowadząc działania optymalizacyjne, dążymy do sukcesywnego wzrostu pozycji sklepu internetowego w wyszukiwaniach Google. Należy nadmienić, że pozycjonowanie wpływa nie tylko na widoczność, ale realnie oddziałuje na zyski i sukces firmy w sieci.
Dzięki narzędziom dostarczanym przez tę aplikację pozycjonowanie sklepów RedCart można wykonać skutecznie, w relatywnie niedługim czasie zyskując pożądane efekty. Z jego pomocą przeprowadzi się wiele podstawowych działań SEO, dostosowując serwis do stale zmieniającego środowiska wyszukiwarki. Znajomość oprogramowania, jaką mają nasi pozycjonerzy, zdecydowanie zwiększa prawdopodobieństwo odniesienia oczekiwanych rezultatów.
Konfiguracja metadanych
Do najważniejszych elementów, pozwalających skutecznie zwiększyć widoczność strony w SERP-ach, należą prawidłowo skonfigurowane meta dane, na które składają się tytuły (meta title) i meta opisy (meta description). To one wyświetlają się w wyszukiwarce i stanowią absolutną podstawę, jeśli chodzi o informowanie internautów o tym, co znajduje się na danej witrynie. Ich odpowiednia formuła – konkretne treści, elementy CTA i informacje wyróżniające, oddziałują również na podejmowanie decyzji przez samych internautów. Dzięki RedCart można je łatwo ustawić w zakładce SEO w ustawieniach podstawowych – dla strony głównej oraz podstron z kategoriami i produktami.
Dostosowanie URL-i, by były jak najbardziej przyjazne
Generalna zasada głosi, że im krótsze linki, tym lepsze. Są one wówczas przyjaźniejsze zarówno dla algorytmu, jak i samych użytkowników sieci. Dzięki wykorzystaniu tego CMS-a, pozycjonowanie sklepów RedCart przez łatwe tworzenie krótkich i klarownych linków, jest proste i skuteczne.
Stosowanie unikalnych treści
Jednym z najważniejszych punktów, jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepów RedCart czy na innych platformach, jest tworzenie unikalnych treści, nasyconych odpowiednimi frazami kluczowymi. Za te zaś uznaje się oryginalne, a nie kopiowane np. ze strony producenta teksty o uporządkowanej strukturze (czyli właściwej hierarchii nagłówków H1:, H2:, etc.) i z konkretnymi danymi dotyczącymi produktu czy kategorii.
Dzięki RedCart można w prosty sposób dodać treści do strony głównej, poszczególnych kategorii, produktów, a także opisy prezentujące producentów i artykuły na blogi. Ważne, by pamiętać o poprawności językowej, która, jeśli nawet podlega algorytmom w mniejszym stopniu, to będzie oceniana przez samych użytkowników.
Blog – źródło informacji i linków
Blog to istotny element każdego sklepu internetowego. Pozwala stworzyć nie tylko bazę linków, które podnoszą pozycję strony e-commerce w wyszukiwarce, ale i stanowi źródło informacji dla klientów, szukających więcej informacji o oferowanych artykułach. Tutaj mogą oni sprawdzać funkcje, porównania między produktami i wiele innych, użytecznych dla nich informacji. Regularne publikowanie korzystnie wpływa również na powroty internautów do sklepu, co potencjalnie zwiększa szansę na sprzedaż. Dzięki RedCart, każdy użytkownik może stworzyć własny blog niezależnie od wybranego pakietu.
Synchronizacja z Google Analytics
Aby prawidłowo oceniać, czy pozycjonowanie sklepów RedCart przynosi oczekiwane skutki, warto zintegrować serwis wykorzystujący ten CMS z narzędziami analitycznymi. To ważne, gdyż wiedza o tym, jak faktycznie wygląda ruch na stronie e-commerce, przekłada się na decyzje biznesowe. Aby były trafne, warto sięgnąć m.in. do Google Analytics, czyli podstawowego narzędzia używanego w SEO, a które można łatwo zintegrować z tą aplikacją.
Warto postawić na profesjonalne pozycjonowanie RedCart
Sięgając po wsparcie specjalistów z AdultSEO, masz gwarancję, że pozycjonowanie sklepów RedCart odniesie zamierzony efekt. Starannie opracowujemy z Klientami strategię rozwoju ich e-commerce, dobierając rozwiązania, jakich potrzebuje. Dbamy o to, aby strony były wypełnione unikalnymi treściami, a kod strony, meta dane, jak i inne elementy strony, spełniały wszelkie wymogi algorytmów Google, a z drugiej strony – wpasowywały się w oczekiwania użytkowników sieci. Mamy bogate doświadczenie, wiedzę i umiejętności, co pozwala nam z sukcesem zrealizować nawet najbardziej ambitne projekty. Zachęcamy do kontaktu już teraz!